نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5722
-
الف
+

ابراز تمایل «عروس پدر سالار» برای بازی در نقش زن افغانستانی

«کمند امیر سلیمانی» کرکتر آذر در سریال «پدر سالار» از ابراز تمایل خود به ایفای نقش یک زن افغانستانی خبر داد.

در نوجوانی با بازی در فلم ترنج (١٣٦٥) به سینما آمد. اما در تلویزیون و با بازی در نقش «آذر» در سریال «پدرسالار» بود که به شهرت رسید و با هنرنمایی اش در مجموعه «همسایه ها» بسیار مورد توجه واقع شد. 

کمند امیرسلیمانی در سینما هم موفق بود. او برای بازی قابل قبول و متفاوتش در فلم «قرمز» در هفدهمین جشنواره فلم فجر مود تقدیر قرار گرفت.

امیر سلیمانی این روزها با سریال «پدر سالار» مهمان خانه تمامی فارس زبانان شده به همین بهانه خبرنگار آی فیلم2 گپ و گفتی صمیمانه با این بازیگر پرآوازه ایرانی داشته که در ادامه می خوانیم:

آی فیلم2:  مخاطبان کشورهای فارسی زبان این روزها شما را با نام «آذر» در سریال پدر سالار می شناسند، لطفا خودتان را برای مردم افغانستان، تاجیکستان و دیگر فارس زبانان معرفی کنید.

امیرسلمانی: من «کمند امیر سلیمانی» هستم، 45 ساله، از 7 ساله گی کار بازیگری می کنم. سریال پدر سالار را زمانی که 20 سالم بود بازی کردم و یکی از پربیننده ترین و موفق ترین کارهای تلویزیون ایران در  30، 40 سال گذشته بوده و با  اینکه سال ها از نشر این سریال گذشته باز هم مردم آن را می بینند و دوست دارند و من را با عنوان عروس «پدر سالار» می شناسند.

«عقیق»، «همسایه ها»، «ملکوت»، «هوش سیاه»، «دزد و پلیس»، «شوخی کردم» و «فاخته» از دیگر سریال هایی بود که من در آن ها نقش آفرینی کردم.

آی فیلم2:  همانطور که پیش تر اشاره کردم سریال پدر سالار هم اکنون از آی فیلم 2 نشر می شود و باتوجه به اینکه پدر سالاری در جامعه امروز مردم افغانستان دیده می شود استقبال خوبی از این سریال شده، اگر امکانش هست کمی در خصوص کرکتر آذر در این سریال بگویید:

امیرسلیمانی:

ما این سریال را بیست و اندی سال پیش بازی کردیم و آن زمان پدرسالاری در ایران خیلی بیشتر از اکنون پر رنگ بود، چیزی که مهم بود بازتاب این سریال در زمان خودش بود و خیلی از خانواده ها که زنده گی اینچنینی داشتند بعد از تماشای این سریال روابط خود را تغییر داده و اصلاح کردند.

پیام اصلی این سریال این است که اکنون در عصر حاضر کمی باید به جوانان فرصت داد و اجازه داد که مستقل باشند به نظر من بهترین حالت این است که پدر و مادرها در کنار جوانان باشند و از آن ها حمایت کنند و با اجبار با آن ها رفتار نکنند.

آی فیلم2: خانوم امیرسلیمانی شما در سریال «پدرسالار» با یک نقش سنت شکن خودتان را به مخاطبان معرفی کردید، سوال من این است که شما آذر پدرسالار را باور داشتید یا چون این کرکتر به شما پیشنهاد شده بود، آن را بازی کردید:

امیرسلیمانی:

من به هر حال بازیگر هستم و هر کرکتری را که به من بدهند بازی می کنم مثلا من نقش رئیس شبکه قاچاقچیان را هم بازی کردم دلیل نمی شود که قبولش داشته باشم( با خنده) ولی بیشتر هدفم این بود که نشان بدهم یک دختر جوان می تواند مستقل باشد و روی پاهای خودش بایستد و کار کند.

آی فیلم2: شما اکنون عروس یک خانواده هستید، اگر در خانواده همسرتان نیز پدرسالاری حکم فرما بود آیا همان مواضع آذر را در پیش می گرفتید یا کوتاه می آمدید:

امیر سلیمانی:

در جامعه امروزی وضعیت فرق کرده و همه با گفت و گو و صلح و ملایمت سعی می کنیم مشکلاتمان را حل کنیم و امیدوارم در کشورهای همسایه هم خانواده ها کوشش کنند در کنار فرزندان باشند و به همان اندازه هم جوانان از خانواده ها کمک بگیرند چون زودتر می توانند پیشرفت کنند و به یک زنده گی بهتر برسند.

آی فیلم2: اگر قرار باشد فلمی در مورد افغانستان ساخته شود، آیا تمایل دارید در آن نقش آفرینی کنید:

امیرسلیمانی:

بله حتما، اگر نقشی به من پیشنهاد شود که مناسب باشد چرا که نه . به طور مثال سریالی بود که در آن نقش زن عراقی را بازی کردم . برای من ایفای نقش مهم است نه ملیت.

آی فیلم2: در پایان چه پیامی برای بیننده گان کانال آی فیلم2 دارید:

من به عنوان یک فارسی زبان از همه فارسی زبانان کشورهای همسایه تشکر می کنم که سریال های ما را می بینند و دوست دارند و امید دارم بتوانیم برنامه ها و کارهای خوبی برای شان تولید کنیم.

 ب م

نظر شما
ارسال نظر